Lediga jobb Interesta AB i Jönköping

Se alla lediga jobb från Interesta AB i Jönköping. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Jönköping som finns inom det yrket.

Ekonomiadministratör

Ansök    Mar 10    Interesta AB    Ekonomiassistent
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige. Vi har på kort tid blivit en av Sveriges ledande rådgivare inom bostad... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar.
Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige. Vi har på kort tid blivit en av Sveriges ledande rådgivare inom bostadsrätter och står inför en spännande tillväxtresa.
Om tjänsten
I rollen som ekonomiassistent så ingår du i en liten, sammansvetsad grupp som ansvarar för den ekonomiska förvaltningen av bostadsrättsföreningar. Du kommer fungera som spindeln i nätet i verksamheten och vara en koordinator med ansvar för hålla introduktion för nya kunder, kundservice samt att delar av den ekonomiska processen löper smidigt.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
Hålla introduktion för nya kunder (”onboarding”) och säkerställa att alla funktioner, kopplingar och behörigheter läggs upp.
Kundrådgivning (telefon och e-post) mot medlemmar, styrelser och övriga intressenter.
Hantering av leverantörs- och kundreskontra
Posthantering
Sköta fakturering och betalningar
Delta vid samt agera stöd åt förvaltare vid årsbokslut och löpande avstämningar
Övriga administrativa uppgifter relaterade till ekonomifunktionen

Vem söker vi?
Vi tror att du som söker har en avslutad gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, receptionist, mäklarassistent eller administratör med viss ekonomisk inriktning.
Vi tror att du är social och positiv som tycker om att ha kontakt med människor och sprider glädje omkring dig. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt med en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du sätter kunden i fokus och strävar alltid efter att leverera hög kvalitet. Du har ett siffersinne och du tycker att det är lätt och roligt att ha med siffror att göra.
Vår verksamhet är beroende av olika IT-stöd varför det är viktigt med god IT-vana och systemvana.
Har du erfarenhet av ekonomi- och fastighetssystem är det meriterande, men inget krav.
Vi erbjuder
En central och betydelsefull roll i en växande organisation.
Möjlighet att påverka och utveckla verksamheten.
Ett trevligt arbetsklimat med engagerade och kompetenta kollegor.
Konkurrenskraftig lön och förmåner.

Vi erbjuder en utmanande nyckelroll i en växande organisation där du kommer få spela en nyckelroll i en spännande resa med stora möjligheter att utvecklas inom såväl din roll som företaget i stort.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder marknadsmässig lön, telefon/dator, friskvårdsbidrag, utbildningar, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten kan förekomma.
Start enligt överenskommelse.
Ansökan
Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan! Skicka CV och personligt brev till [email protected] senast den 15 mars 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Eventuella frågor kring tjänster besvaras av Alex Liljeblom, [email protected], 070-823 9199
Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Ekonom

Ansök    Mar 5    Interesta AB    Redovisningsekonom
Interesta är ett snabbväxande företag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar: Ombildning av hyresrätter till bostadsrätter Rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter Ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar Våra kunder är bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare över hela Sverige. Nu står vi inför en spännande tillväxtresa och söker en ny kollega som vill växa med oss. Om... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande företag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar:
Ombildning av hyresrätter till bostadsrätter
Rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter
Ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar

Våra kunder är bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare över hela Sverige. Nu står vi inför en spännande tillväxtresa och söker en ny kollega som vill växa med oss.
Om rollen
Som redovisningsekonom hos Interesta blir du en del av ett litet sammansvetsade team inom ekonomisk förvaltning. Du ansvarar för ett antal bostadsrättsföreningar och stöttar deras styrelser i att utveckla och driva föreningen framåt. Rollen är varierande och innebär både strategiskt rådgivande arbete och löpande redovisningsuppgifter. Vi söker en person med god erfarenhet av bokslutsarbete.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hyres- och avgiftsaviseringar
Moms- och skattedeklarationer
Redovisning och avstämningar
Ekonomisk rapportering och analyser
Bokslut och deklarationer
Rådgivning och stöd i föreningsrelaterade frågor
Upphandlingar och avtal

Vem är du?
Vi söker dig som har:
En eftergymnasial utbildning inom ekonomi
En stark analytisk förmåga och är lösningsorienterad
Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ
God erfarenhet av göra bokslut och årsredovisning

Du trivs i en variationsrik roll med både strategiska och operativa arbetsuppgifter. Att skapa och vårda relationer – internt och externt – faller sig naturligt för dig.
Teknisk kompetens:
God datorvana och kunskap inom Office-paketet
Erfarenhet av Fortnox, Capego, Visma Bokslut eller Real Fastighetssystem är meriterande

Det här erbjuder vi
Hos Interesta får du möjlighet att göra skillnad på riktigt. Du erbjuds:
En central roll i ett växande bolag med stort ansvar och inflytande
En affärsdriven och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar
Engagerade kollegor och regelbundna sociala aktiviteter

Förmåner:
Marknadsmässig lön
Telefon och dator
Friskvårdsbidrag
Resor och sociala aktiviteter

Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping.
Ansökan
Välkommen att skicka din ansökan (CV och personligt brev) till [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår VD på [email protected]
Vi hanterar alla ansökningar löpande.
Start: Enligt överenskommelse
Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Redovisningsekonom

Ansök    Jun 11    Interesta AB    Redovisningsekonom
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar. Vi söker nu en driven redovisningsekonom till vår ekonomiska förvaltning som står inför en spännande tillväxtresa. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbol... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar.
Vi söker nu en driven redovisningsekonom till vår ekonomiska förvaltning som står inför en spännande tillväxtresa.
Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige.
I rollen som redovisningsekonom så ingår du i en liten, sammansvetsad grupp som är ansvarig för den ekonomiska förvaltningen. Du kommer att få ett ansvar för ett antal bostadsrättsföreningar där du hanterar föreningens löpande ekonomiska förehavanden, agerar stöd åt styrelser och bidrar till att utveckla föreningen.
Din arbetsdag är variationsrik med såväl strategiska och rådgivande arbetsuppgifter till repetitiva och återkommande moment.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hyres- och avgiftsaviseringar
Moms- och skattedeklarationer
Redovisning och avstämningar
Ekonomisk rapportering och analyser
Bokslut och deklarationer
Rådgivning och stöd inom diverse föreningsrelaterade frågor
Upphandlingar
Delta vid stämmor och styrelsemöten



Vem söker vi?
Vi tror att du är utbildad redovisningsekonom med något års erfarenhet av att att arbeta inom området.
Det är meriterande, men inget krav, om du har erfarenhet av fastighetsekonomi och bostadsrättsföreningar.
Som person så har du en stark analytisk förmåga, lösningsorienterad och ansvarstagande. Du trivs i en roll med nya utmaningar och tar gärna egna initiativ. För att trivas och vara framgångsrik hos oss tror vi att du är affärsmässig med en mycket god förmåga att skapa och bibehålla goda relationer, såväl internt som extern. Du trivs i en variationsrik roll och du arbetar lika bra i grupp som självständigt.
Du har en allmän god datorvana med goda kunskaper inom Office-paketet. Erfarenhet av att arbeta i Fortnox och Real Fastighetssystem är meriterande.
Det här erbjuder vi
Vi erbjuder en utmanande nyckelroll i en växande organisation där du får ett stort ansvar för bolagets fortsatta tillväxt.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder marknadsmässig lön, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten förekommer.
Start enligt överenskommelse.
Så söker du
Skicka din ansökan (CV + Personligt brev) till [email protected]. Ange "redovisningsekonom" i ämnesraden.
Eventuella frågor kring tjänsten besvaras av Joakim Curenstam på [email protected] alternativt 076-308 02 82. Visa mindre

Ekonomiassistent

Ansök    Jul 19    Interesta AB    Ekonomiassistent
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige. Vi har på kort tid blivit en av Sveriges ledande rådgivare inom bostad... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar.
Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige. Vi har på kort tid blivit en av Sveriges ledande rådgivare inom bostadsrätter och står inför en spännande tillväxtresa.
Om tjänsten
I rollen som ekonomiassistent så ingår du i en liten, sammansvetsad grupp som ansvarar för den ekonomiska förvaltningen av bostadsrättsföreningar. Du kommer fungera som spindeln i nätet i verksamheten och vara en koordinator med ansvar för hålla introduktion för nya kunder, kundservice samt att delar av den ekonomiska processen löper smidigt.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera:
Hålla introduktion för nya kunder (”onboarding”) och säkerställa att alla funktioner, kopplingar och behörigheter läggs upp.
Kundrådgivning (telefon och e-post) mot medlemmar, styrelser och övriga intressenter.
Hantering av leverantörs- och kundreskontra
Posthantering
Sköta fakturering och betalningar
Delta vid samt agera stöd åt förvaltare vid årsbokslut och löpande avstämningar
Övriga administrativa uppgifter relaterade till ekonomifunktionen

Vem söker vi?
Vi tror att du som söker har en avslutad gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, receptionist, mäklarassistent eller administratör med viss ekonomisk inriktning.
Vi tror att du är social och positiv som tycker om att ha kontakt med människor och sprider glädje omkring dig. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt med en förmåga att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du sätter kunden i fokus och strävar alltid efter att leverera hög kvalitet. Du har ett siffersinne och du tycker att det är lätt och roligt att ha med siffror att göra.
Vår verksamhet är beroende av olika IT-stöd varför det är viktigt med god IT-vana och systemvana.
Har du erfarenhet av ekonomi- och fastighetssystem är det meriterande, men inget krav.
Vi erbjuder
En central och betydelsefull roll i en växande organisation.
Möjlighet att påverka och utveckla verksamheten.
Ett trevligt arbetsklimat med engagerade och kompetenta kollegor.
Konkurrenskraftig lön och förmåner.

Vi erbjuder en utmanande nyckelroll i en växande organisation där du kommer få spela en nyckelroll i en spännande resa med stora möjligheter att utvecklas inom såväl din roll som företaget i stort.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder marknadsmässig lön, telefon/dator, friskvårdsbidrag, utbildningar, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten kan förekomma.
Start enligt överenskommelse.
Ansökan
Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan! Skicka CV och personligt brev till [email protected] senast den 31 juli 2024. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Eventuella frågor kring tjänster besvaras av Alex Liljeblom, [email protected], 070-823 9199
Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Redovisningsekonom

Ansök    Dec 19    Interesta AB    Redovisningsekonom
Interesta är ett snabbväxande företag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar: Ombildning av hyresrätter till bostadsrätter Rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter Ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar Våra kunder är bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare över hela Sverige. Nu står vi inför en spännande tillväxtresa och söker en ny kollega som vill växa med oss. Om... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande företag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar:
Ombildning av hyresrätter till bostadsrätter
Rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter
Ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar

Våra kunder är bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare över hela Sverige. Nu står vi inför en spännande tillväxtresa och söker en ny kollega som vill växa med oss.
Om rollen
Som redovisningsekonom hos Interesta blir du en del av vårt sammansvetsade team inom ekonomisk förvaltning. Du ansvarar för ett antal bostadsrättsföreningar och stöttar deras styrelser i att utveckla och driva föreningen framåt. Rollen är varierande och innebär både strategiskt rådgivande arbete och löpande redovisningsuppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hyres- och avgiftsaviseringar
Moms- och skattedeklarationer
Redovisning och avstämningar
Ekonomisk rapportering och analyser
Bokslut och deklarationer
Rådgivning och stöd i föreningsrelaterade frågor
Upphandlingar och avtal
Närvaro vid stämmor och styrelsemöten

Vem är du?
Vi söker dig som har:
En eftergymnasial utbildning inom ekonomi
Erfarenhet som redovisningsekonom (meriterande med kunskap om fastighetsekonomi och bostadsrättsföreningar)
En stark analytisk förmåga och är lösningsorienterad
Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ

Du trivs i en variationsrik roll med både strategiska och operativa arbetsuppgifter. Att skapa och vårda relationer – internt och externt – faller sig naturligt för dig.
Teknisk kompetens:
God datorvana och kunskap inom Office-paketet
Erfarenhet av Fortnox, Capego och Real Fastighetssystem är meriterande

Det här erbjuder vi
Hos Interesta får du möjlighet att göra skillnad på riktigt. Du erbjuds:
En central roll i ett växande bolag med stort ansvar och inflytande
En affärsdriven och kreativ arbetsmiljö med korta beslutsvägar
Engagerade kollegor och regelbundna sociala aktiviteter

Förmåner:
Marknadsmässig lön
Telefon och dator
Friskvårdsbidrag
Resor och sociala aktiviteter

Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten förekommer.
Ansökan
Välkommen att skicka din ansökan (CV och personligt brev) till [email protected]. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår redovisningschef Jessica Lund på [email protected].
Vi hanterar alla ansökningar löpande.
Start: Enligt överenskommelse
Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Redovisningsekonom

Ansök    Feb 5    Interesta AB    Redovisningsekonom
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar. Vi söker nu en driven redovisningsekonom till vår ekonomiska förvaltning som står inför en spännande tillväxtresa. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbol... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar.
Vi söker nu en driven redovisningsekonom till vår ekonomiska förvaltning som står inför en spännande tillväxtresa.
Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige.
I rollen som redovisningsekonom så ingår du i en liten, sammansvetsad grupp som är ansvarig för den ekonomiska förvaltningen. Du kommer att få ett ansvar för ett antal bostadsrättsföreningar där du hanterar föreningens löpande ekonomiska förehavanden, agerar stöd åt styrelser och bidrar till att utveckla föreningen.
Din arbetsdag är variationsrik med såväl strategiska och rådgivande arbetsuppgifter till repetitiva och återkommande moment.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hyres- och avgiftsaviseringar
Moms- och skattedeklarationer
Redovisning och avstämningar
Ekonomisk rapportering och analyser
Bokslut och deklarationer
Rådgivning och stöd inom diverse föreningsrelaterade frågor
Upphandlingar
Delta vid stämmor och styrelsemöten



Vem söker vi?
Vi tror att du är utbildad redovisningsekonom med något års erfarenhet av att att arbeta inom området.
Det är meriterande, men inget krav, om du har erfarenhet av fastighetsekonomi och bostadsrättsföreningar.
Som person så har du en stark analytisk förmåga, lösningsorienterad och ansvarstagande. Du trivs i en roll med nya utmaningar och tar gärna egna initiativ. För att trivas och vara framgångsrik hos oss tror vi att du är affärsmässig med en mycket god förmåga att skapa och bibehålla goda relationer, såväl internt som extern. Du trivs i en variationsrik roll och du arbetar lika bra i grupp som självständigt.
Du har en allmän god datorvana med goda kunskaper inom Office-paketet. Erfarenhet av att arbeta i Fortnox och Real Fastighetssystem är meriterande.
Det här erbjuder vi
Vi erbjuder en utmanande nyckelroll i en växande organisation där du får ett stort ansvar för bolagets fortsatta tillväxt.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder marknadsmässig lön, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten förekommer.
Start enligt överenskommelse.
Så söker du
Skicka din ansökan (CV + Personligt brev) till [email protected]. Ange "redovisningsekonom" i ämnesraden.
Eventuella frågor kring tjänsten besvaras av Joakim Curenstam på [email protected] alternativt 076-308 02 82. Visa mindre

Affärsutvecklare inom fastigheter

Ansök    Jan 22    Interesta AB    Affärsutvecklare
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerade rådgivningstjänster inom bostadsrättsutveckling utifrån tre huvudsakliga affärsområden – ombildning, nyproduktion och förvaltning. Våra kunder består av kommersiella fastighetsbolag, fastighetsutvecklare, byggbolag, hyresgäster och bostadsrättsföreningar över hela Sverige. Hos oss på Interesta blir du en del av ett härligt, familjärt gäng med högt i tak och korta beslutsvägar i en kreativ arbet... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerade rådgivningstjänster inom bostadsrättsutveckling utifrån tre huvudsakliga affärsområden – ombildning, nyproduktion och förvaltning. Våra kunder består av kommersiella fastighetsbolag, fastighetsutvecklare, byggbolag, hyresgäster och bostadsrättsföreningar över hela Sverige.
Hos oss på Interesta blir du en del av ett härligt, familjärt gäng med högt i tak och korta beslutsvägar i en kreativ arbetsmiljö där du får stora mandat och möjligheter att påverka. Vi befinner oss på en spännande tillväxtresa i en dynamisk bransch där ingen dag är sig den andra lik.
Brinner du för att utveckla affärer och ser dig själv som en expert på att bygga relationer med andra människor? Vill du vara med och spela en nyckelroll i en organisation som växer? Ser du dig som en entreprenöriell person som vill arbeta och utvecklas inom fastighetsbranschen? Då kan rollen som affärsutvecklare hos oss vara din nästa plats i arbetslivet.
Vi söker nu en initiativrik, social och resultatorienterad affärsutvecklare som delar vår passion för tillväxt och långsiktiga kundrelationer.
Om rollen
Rollen som affärsutvecklare innebär att du har ett strategiskt och operativt ansvar för att utveckla vår affär och försäljning mot våra befintliga kunder samt identifiera och bearbeta nya kunder och segment. Du kommer att såväl självständigt och tillsammans med kollegor driva hela försäljningsprocessen; från planering av aktiviteter till genomförande.
Du arbetar för att stärka vårt varumärke, bredda vårt nätverk och driva mer affärer. Till din hjälp kommer du ha en stark produktportfölj och ett uppskattat varumärke med en stabil och befintlig kundstock att utgå ifrån.
Arbetsuppgifter
Ansvara för att förstå och möta behoven hos våra befintliga kunder. Utveckla och implementera strategier för att öka försäljningen och stärka relationerna med befintliga kunder.



Löpande identifiera och utvärdera potentiella nya kunder. Skapa och genomföra aktiviteter på ett strukturerat och målmedvetet angreppssätt.



Kontinuerligt analysera marknaden för att identifiera trender, konkurrenter och möjligheter. Använda insikterna för att anpassa och förbättra vårt produktutbud och försäljningsstrategi.



Bygga, underhålla starka och långsiktiga relationer genom regelbundna möten, presentationer och kommunikation. Förstå kundens verksamhet för att kunna erbjuda skräddarsydda lösningar.



Löpande uppföljning av aktiviteter och resultat mot budget och målsättning.



Det här söker vi
Vi söker en affärsdriven, energisk och initiativrik person. Som person har du en stark social kompetens med en förmåga att bygga och bibehålla starka relationer såväl internt som externt. Du har en god strategisk förmåga, hittar lösningar och ser möjligheter.
Vi tror att du har någon form av högskoleexamen, eller motsvarande, samt erfarenhet av kundvård, rådgivning och försäljning. Du arbetar idag, eller har tidigare arbetat, som fastighetsmäklare, projektledare eller inom försäljning. Det är starkt meriterande om du har erfarenhet och kunskap kring fastighetsbranschen och bostadsrättsföreningar eller föreningsliv i stort, men det är inget krav.
Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt B-körkort.
Det här erbjuder vi
Vi erbjuder en utmanande nyckelroll i en växande organisation där du får ett stort ansvar för bolagets fortsatta tillväxt.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt – det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder marknadsmässig fast lön, tjänstebil, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten förekommer. Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Så söker du
Skicka CV och en kortare presentation av dig själv till [email protected]. Urval sker löpande. Visa mindre

Redovisningschef

Ansök    Jun 11    Interesta AB    Redovisningschef
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige. Vi har på kort tid blivit en av Sveriges ledande rådgivare inom bostad... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar.
Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige. Vi har på kort tid blivit en av Sveriges ledande rådgivare inom bostadsrätter och står inför en spännande tillväxtresa.
Om tjänsten
Vi söker en engagerad och noggrann Redovisningschef till vår förvaltning, specialiserad på ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag. I denna roll kommer du att leda och utveckla vår förvaltningsenhet, säkerställa hög kvalitet i vårt arbete och bidra till att leverera service i världsklass för våra kunder.
Arbetsuppgifter
Ansvara för den löpande redovisningen, bokslut, årsredovisningar och deklarationer för bostadsrättsföreningar.
Leda och coacha förvaltningsteamet, säkerställa kompetensutveckling och skapa en positiv arbetsmiljö.
Upprätthålla och utveckla effektiva redovisningsrutiner och processer.
Säkerställa efterlevnad av lagar och regler samt interna policys.
Genomföra budgetarbeten och ekonomiska analyser.
Samverka med styrelser och revisorer samt ge kvalificerade råd i ekonomiska frågor.
Delta i och leda projekt för förbättring och effektivisering av ekonomiska processer.

Kvalifikationer


Auktoriserad redovisningsekonom eller motsvarande utbildning inom redovisning/ekonomi.


Minst 5 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete, gärna med erfarenhet från bostadsrättsföreningar eller fastighetsbranschen.
Goda kunskaper i ekonomisystem och Excel.
Förmåga att kommunicera tydligt och pedagogiskt, både muntligt och skriftligt.
Stark analytisk förmåga och ett strukturerat arbetssätt.



Vem söker vi?
Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och har en hög grad av integritet. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt, är proaktiv och trivs med att arbeta i en miljö där förändring och utveckling är en del av vardagen. Din förmåga att samarbeta och bygga relationer är avgörande för att lyckas i rollen. Du har en allmän god datorvana med goda kunskaper inom Office-paketet. Erfarenhet av att arbeta i Fortnox och Real Fastighetssystem är meriterande.
Vi erbjuder
En central och betydelsefull roll i en växande organisation.
Möjlighet att påverka och utveckla verksamheten.
Ett trevligt arbetsklimat med engagerade och kompetenta kollegor.
Konkurrenskraftig lön och förmåner.



Det här erbjuder vi
Vi erbjuder en utmanande nyckelroll i en växande organisation där du kommer få spela en nyckelroll i en spännande resa.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder marknadsmässig lön, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten förekommer.
Start enligt överenskommelse.
Ansökan
Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan! Skicka CV och personligt brev till [email protected] senast den 31 juli 2024. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Eventuella frågor kring tjänster besvaras av Alex Liljeblom, [email protected], 070-823 9199
Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Marknadskoordinator

Ansök    Jan 31    Interesta AB    Marknadsförare
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning i samband med ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter och nyproduktion av bostadsrätter med tillhörande kringtjänster riktade mot fastighetsmarknaden. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag, förvaltare och kommunala fastighetsbolag i hela Sverige. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en mångsidig marknadskoordinator som ... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning i samband med ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter och nyproduktion av bostadsrätter med tillhörande kringtjänster riktade mot fastighetsmarknaden. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag, förvaltare och kommunala fastighetsbolag i hela Sverige.
Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en mångsidig marknadskoordinator som vill vara en del av vår tillväxtresa. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Jönköping.
ROLLEN
I rollen som marknadskoordinator är du ansvarig för bolagets löpande marknadsarbete. Det innebär b.la. att du hanterar våra sociala medier, webbplats, trycksaker, presentationsmaterial m.m. Du är en generalist som har ett brett intresse för marknadsområdet och trivs som fisken i vattnet när du får kombinera grafisk produktion med att skriva texter för artiklar, broschyrer, presentationer m.m. Din absolut viktigaste uppgift är att öka vår varumärkeskännedom i syfte att generera tillväxt och affärer över tid.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER
Ansvara för vår webbplats, sociala medier, nyhetsbrev m.m
Hantera sökmotoroptimering och sökmotorannonsering
Planera och genomföra olika annonseringskampanjer
Producera innehåll för samtliga av våra kanaler
Produktion av presentationer, kommunikationsmaterial och trycksaker
Stötta rådgivare med original och final art

VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är en mångsidig kreatör med ett extra gott öga för design och en god förmåga att formulera dig i skrift. Du har mycket goda kunskaper inom Adobe CC (Photoshop, Illustrator och InDesign). Du har god förståelse för det digitala landskapet och har tidigare arbetat med i WordPress, förstår Google Analytics och Google Ads.
Kunskaper om HTML / CSS, Inbound Marketing, MailChimp är meriterande.
Du har eftergymnasial utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet av liknande uppgifter. B-körkort är ett krav för tjänsten.
DET HÄR ERBJUDER VI
Vi erbjuder ett varierande jobb med möjlighet att påverka utformningen av din roll i en liten, sammansvetsad organisation där du får ett stort ansvar för bolagets fortsatta tillväxt.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder en marknadsmässig lön med årlig bonus, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Jönköping.
Start enligt överenskommelse.
SÅ ANSÖKER DU
Vi vill att du skickar en kort presentation av dig själv och din bakgrund till [email protected] alternativt använd formuläret via länken. Märk ämnesraden “Marknadskoordinator”. Vi utvärderar ansökningar löpande. Visa mindre

Redovisningsekonom

Ansök    Apr 28    Interesta AB    Redovisningsekonom
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar. Vi söker nu en driven redovisningsekonom till vår ekonomiska förvaltning som står inför en spännande tillväxtresa. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbol... Visa mer
Interesta är ett snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning inom bostadsrättsutveckling. Våra tjänster omfattar ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter, rådgivning vid nyproduktion av bostadsrätter och ekonomisk förvaltning för bostadsrättsföreningar.
Vi söker nu en driven redovisningsekonom till vår ekonomiska förvaltning som står inför en spännande tillväxtresa.
Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag och förvaltare i hela Sverige.
I rollen som redovisningsekonom så ingår du i en liten, sammansvetsad grupp som är ansvarig för den ekonomiska förvaltningen. Du kommer att få ett ansvar för ett antal bostadsrättsföreningar där du hanterar föreningens löpande ekonomiska förehavanden, agerar stöd åt styrelser och bidrar till att utveckla föreningen.
Din arbetsdag är variationsrik med såväl strategiska och rådgivande arbetsuppgifter till repetitiva och återkommande moment.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hyres- och avgiftsaviseringar
Moms- och skattedeklarationer
Redovisning och avstämningar
Ekonomisk rapportering och analyser
Bokslut och deklarationer
Rådgivning och stöd inom diverse föreningsrelaterade frågor
Upphandlingar
Delta vid stämmor och styrelsemöten



Vem söker vi?
Vi tror att du är en erfaren redovisningsekonom med en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Det är meriterande, men inget krav, om du har erfarenhet av fastighetsekonomi och bostadsrättsföreningar.
Som person så har du en stark analytisk förmåga, lösningsorienterad och ansvarstagande. Du trivs i en roll med nya utmaningar och tar gärna egna initiativ. För att trivas och vara framgångsrik hos oss tror vi att du är affärsmässig med en mycket god förmåga att skapa och bibehålla goda relationer, såväl internt som extern. Du trivs i en variationsrik roll och du arbetar lika bra i grupp som självständigt.
Du har en allmän god datorvana med goda kunskaper inom Office-paketet. Erfarenhet av att arbeta i Fortnox och Real Fastighetssystem är meriterande.
Det här erbjuder vi
Vi erbjuder en utmanande nyckelroll i en växande organisation där du får ett stort ansvar för bolagets fortsatta tillväxt.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder marknadsmässig lön, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Jönköping. Resor i tjänsten förekommer.
Start enligt överenskommelse.
Så söker du
Skicka din ansökan (CV + Personligt brev) till [email protected].
Eventuella frågor kring tjänsten besvaras av Joakim Curenstam på [email protected] alternativt 076-308 02 82. Visa mindre

Driven fastighetsekonom / rådgivare

Ansök    Aug 12    Interesta AB    Fastighetsekonom
Interesta är ett ungt, snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning i samband med ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter och nyproduktion av bostadsrätter med tillhörande kringtjänster riktade mot fastighetsmarknaden. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag, förvaltare och kommunala fastighetsbolag i hela Sverige. Vi söker nu en driven fastighetsekonom som vill vara en del av vår tillväxtres... Visa mer
Interesta är ett ungt, snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning i samband med ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter och nyproduktion av bostadsrätter med tillhörande kringtjänster riktade mot fastighetsmarknaden. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag, förvaltare och kommunala fastighetsbolag i hela Sverige.
Vi söker nu en driven fastighetsekonom som vill vara en del av vår tillväxtresa.
ROLLEN
I rollen som fastighetsekonom är ingen annan dag sig lik. Den ena dagen hjälper du spännande fastighetsbolag att genomföra nya bostadsrättsprojekt till att den andra dagen hjälpa hyresgäster att ombilda sina hyresrätter till bostadsrätter.
Du kommer att ha ett kund- och projektansvar där du har huvudansvar för att driva projekt från ax till limpa i samarbete med övriga i teamet; vilket innebär att du kommer hantera nybildningar av bostadsrättsföreningar, upprätta olika typer av kalkyler och analyser, hålla informationsmöten, sköta upphandlingar, hantera besiktningar och värderingar, genomföra tillträden m.m.
En del av rollen innebär även att vara specifikt ansvarig för ett geografiskt avgränsat område där du är ansvarig för att identifiera och initiera nya affärsmöjligheter för bolaget. Varför det är viktigt att du trivs bra i en affärsdriven roll och gillar att nätverka bland kunder. Det är även en stor fördel om du har ett upparbetat kontaktnät i branschen.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER
Rådgivning i diverse fastighetsekonomiska frågor
Upprätta kassaflödesanalyser, förvärvskalkyler, kostnadskalkyler och ekonomiska planer
Upprätta presentationsmaterial och annat projektmaterial
Hantera besiktningar och värderingar
Förhandlingar med fastighetsägare
Upphandlingar av finansiering, försäkring, entreprenörer, förvaltning
Hålla informations- och kundmöten
Delta vid styrelsemöten och föreningsstämmor
Prospektering; Identifiera och initiera nya affärsmöjligheter och kontakter



?VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har en relevant arbetslivserfarenhet eller relevant högskoleutbildning förslagsvis fastighetsmäklare, ekonomi/redovisning och/eller fastighetsförvaltning.
För att trivas hos tror vi att du är driven och trivs i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. Som person är du social, ansvarstagande, flexibel och affärsdriven med en mycket god förmåga att skapa och bibehålla goda relationer, både internt och externt. Du arbetar lika bra i grupp som självständigt och tar gärna egna initiativ.
Du har goda kunskaper inom Office, Powerpoint och Excel samt uttrycker dig obehindrat i tal och skrift i såväl på svenska som engelska. B-körkort är ett krav.
DET HÄR ERBJUDER VI
Vi erbjuder ett varierande jobb med möjlighet att påverka utformningen av din roll i en liten, sammansvetsad organisation om tre personer och där du får ett stort ansvar för bolagets fortsatta tillväxt.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder en marknadsmässig lön med årlig bonus, tjänstebil, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Jönköping. Tjänsteresor förekommer.
ANSÖKAN + START
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 24 augusti. Urval och intervjuer sker löpande.
Start enligt överenskommelse. Visa mindre

Säljande projektledare inom bygg/fastighet

Interesta är ett ungt, snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning i samband med ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter och nyproduktion av bostadsrätter med tillhörande kringtjänster riktade mot fastighetsmarknaden. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag, förvaltare och kommunala fastighetsbolag i hela Sverige. Vi söker nu en driven projektledare med säljerfarenhet som vill vara en del av... Visa mer
Interesta är ett ungt, snabbväxande bolag som erbjuder kvalificerad rådgivning i samband med ombildningar av hyresrätter till bostadsrätter och nyproduktion av bostadsrätter med tillhörande kringtjänster riktade mot fastighetsmarknaden. Våra kunder består huvudsakligen av bostadsrättsföreningar, fastighetsbolag, byggbolag, förvaltare och kommunala fastighetsbolag i hela Sverige.
Vi söker nu en driven projektledare med säljerfarenhet som vill vara en del av vår tillväxtresa. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Jönköping.
ROLLEN
I rollen som projektledare har du ett helhetsansvar för att identifiera och bearbeta nya kunder inom ett specifikt geografiskt område, driva igenom olika typer av bygg- och fastighetsprojekt från idé till handling samt vara kontaktyta för våra kunder, leverantörer och samarbetspartners. Du kommer att vara en viktig del i att bygga upp ett nytt affärsområde tillsammans med övriga kollegor och där du kommer vara ute för att träffa kunder i hög utsträckning.
HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER
Nykundsbearbetning
Upprätta försäljning- och uppföljningsstrategier
Boka och genomföra kundmöten
Kalkylering och budgetering
Upprätta offerter, avtal, budget, projekt- och tidsplaner
Upphandling av underentreprenörer, finansiering, tjänster m.m.
Genomföra och driva olika typer av projekt inom bygg och fastighet.



VEM ÄR DU?
Vi söker dig som är driven och strukturerad med ett sinne för siffror. Som person är du affärsmässig och ansvarstagande med förmågan att prioritera effektivt för att hålla deadlines och nå uppsatta mål. För att lyckas i rollen tror vi att du har en lösningsinriktad attityd och är flexibel med en mycket god förmåga att bygga relationer. Du trivs när du får jobba brett och där slutresultatet är viktigare än befattningsbeskrivningen.
Du har goda kunskaper inom Office-paketet samt uttrycker dig obehindrat i tal och skrift i såväl på svenska som engelska.
Vi ser gärna att du har erfarenhet inom bygg, fastighet och/eller försäljning sedan tidigare. Du har eftergymnasial utbildning och minst två (2) års arbetslivserfarenhet av liknande uppgifter. B-körkort är ett krav för tjänsten.
DET HÄR ERBJUDER VI
Vi erbjuder ett varierande jobb med möjlighet att påverka utformningen av din roll i en liten, sammansvetsad organisation om tre personer och där du får ett stort ansvar för bolagets fortsatta tillväxt.
Utöver trevliga och engagerade kollegor så erbjuder vi dig även en rad olika förmåner och utvecklingsmöjligheter i en kreativ, affärsdriven arbetsmiljö med högt i tak och korta beslutsvägar. Hos oss får du möjlighet att skapa ett stort värde på riktigt. Det du gör, gör direkt skillnad för våra kunder.
Vi erbjuder en marknadsmässig lön med årlig bonus, tjänstebil, telefon/dator, friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter och resor. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Jönköping. Tjänsteresor förekommer.
ANSÖKAN + START
Skicka in din ansökan snarast dock senast 24 augusti. Urval och intervjuer sker löpande.
Start enligt överenskommelse. Visa mindre