Lediga jobb OIO Väst AB i Jönköping

Se alla lediga jobb från OIO Väst AB i Jönköping. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Jönköping som finns inom det yrket.

Extrajobb i december!

Ansök    Nov 28    OIO Väst AB    Administrativ assistent
Om tjänsten Är du student eller söker ett kort extrajobb de närmsta veckorna? Har du ett öga för ordning och gillar känslan av att skapa struktur? Då kan detta två veckor långa uppdrag vara helt rätt för dig. Vi söker nu en noggrann och organiserad person som kan stötta vår partner i Jönköping med att sortera och strukturera pappershandlingar på plats på deras kontor. Uppdraget är perfekt för dig som har lite extra tid över i december och vill förstärka pl... Visa mer
Om tjänsten
Är du student eller söker ett kort extrajobb de närmsta veckorna? Har du ett öga för ordning och gillar känslan av att skapa struktur? Då kan detta två veckor långa uppdrag vara helt rätt för dig.
Vi söker nu en noggrann och organiserad person som kan stötta vår partner i Jönköping med att sortera och strukturera pappershandlingar på plats på deras kontor. Uppdraget är perfekt för dig som har lite extra tid över i december och vill förstärka plånboken inför det nya året.
Du kommer mestadels att arbeta självständigt och metodiskt för att skapa ordning i deras dokumentation. Rollen kräver ingen tidigare erfarenhet, viktigast är att du är ansvarsfull, effektiv och trivs med att arbeta strukturerat.
Sammanfattningsvis innebär arbetet att:
Sortera, kategorisera och organisera pappershandlingar
Strukturera dokument efter givna instruktioner
Säkerställa att material placeras och märks på rätt sätt
Arbeta självständigt på plats på kontoret i Jönköping
Vi söker dig somÄr noggrann, strukturerad och tycker om ordning
Har en gymnasieutbildning
Har möjlighet att arbeta deltid, ca 100 h, i december
Kommunicerar obehindrat på svenska, såväl i tal som i skrift.

Kanske är du student och har lite tid över från studierna? Kanske är du pensionär och vill ha något att pyssla med om dagarna? Eller är du mellan jobb och sugen på en paus i jobbsökandet? Oavsett vilket är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Om anställningenTyp av uppdrag: Kort konsultuppdrag via OIO
Längd: Ca 100 timmar
Placering: Jönköping
Start: Omgående (december)
Arbetstider: Dagtid, vardagar
Lön: Fast timlön
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Demand & Export Coordinator till industribolag

Ansök    Nov 6    OIO Väst AB    Materialplanerare
Om tjänsten I samarbete med vår partner söker vi en ambitiös Demand & Export Coordinator för start i januari. I denna nyckelroll fungerar du som en länk mellan fabriker/leverantörer och försäljningsbolag/distributörer. Du blir ansvarig för att säkerställa utmärkt produkttillgänglighet och kundnöjdhet. Rollen kommer med stora globala inslag där du kommer att hantera order- och prognosprocessen samt utföra tullklareringsprocedurer vid export utanför EU.  Hos... Visa mer
Om tjänsten
I samarbete med vår partner söker vi en ambitiös Demand & Export Coordinator för start i januari. I denna nyckelroll fungerar du som en länk mellan fabriker/leverantörer och försäljningsbolag/distributörer. Du blir ansvarig för att säkerställa utmärkt produkttillgänglighet och kundnöjdhet. Rollen kommer med stora globala inslag där du kommer att hantera order- och prognosprocessen samt utföra tullklareringsprocedurer vid export utanför EU. 
Hos vår partner blir du en del av ett team där kulturen präglas av goda och nära samarbeten.
Orderadministration och internationella leveranser - från kundorder till transportplanering, exportdokumentation, fakturering och hantering av claims.
Koordinera och besvara frågor från kunder
Bygga och underhålla relationer med försäljningsbolag och distributörer globalt
Övervaka leveranser och förse intressenter med relevant leveransinformation
Förbereda transportdokument och hantera tullprocedurer enligt gällande regler vid export utanför EU.
Hantera kundreklamationer och föreslå förbättringar
Vi söker dig somHar en universitetsutbildning inom logistik eller likvärdig arbetslivserfarenhet
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
Besitter goda kunskaper i Microsoft Office 

Som person är du målinriktad, initiativtagande och beslutsam. Du arbetar med god struktur och noggrannhet samtidigt du har enkelt för att ställa om då förutsättningar förändras. Givet att rollen innehåller många kontaktytor, internt som externt, är det av yttersta vikt att du är service-minded och skicklig på att bygga långsiktiga relationer med kunder och kollegor. Vidare tror vi att du är en person som trivs i en miljö som präglas av tempo, förändring och problemlösning. 
Om anställningenDetta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget med minst 6 månader till och kan bli permanent.
Omfattning: Heltid - du förväntas vara på plats 5 dagar i veckan under dina första 3 månader. Därefter tillämpas hybridmodell.
Placeringsort: Jönköping
Start: 2 januari 2026
Lön: Fast månadslön

Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Om OIOVår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Controller till Sibelco i Baskarp

Ansök    Okt 27    OIO Väst AB    Controller
Om tjänsten Vi söker tillsammans med Sibelco en senior och affärsdriven Controller till deras nordiska team. I rollen blir du en strategisk affärspartner till deras klusterchefer och driver finansiell planering, kostnadskontroll och resultatstyrning i linje med globala målsättningar. Tjänsten är en spännande möjlighet för dig som är självgående, analytisk och har ett starkt intresse för verksamhetsstyrning och ekonomi kopplat till tillverkning. Du kommer a... Visa mer
Om tjänsten
Vi söker tillsammans med Sibelco en senior och affärsdriven Controller till deras nordiska team. I rollen blir du en strategisk affärspartner till deras klusterchefer och driver finansiell planering, kostnadskontroll och resultatstyrning i linje med globala målsättningar.
Tjänsten är en spännande möjlighet för dig som är självgående, analytisk och har ett starkt intresse för verksamhetsstyrning och ekonomi kopplat till tillverkning. Du kommer att arbeta i en internationell miljö med komplexa flöden och höga krav på både noggrannhet och affärsmässighet.
Sibelco är en global ledare inom materiallösningar. Vi utvinner, förädlar och distribuerar industrimineraler och material så som silicasand, fätspat och olivin. Vår site i Baskarp, som är affärsklustrets huvudkontor, ligger vackert vid Vätterns strand och här utvinner vi framföralltsand till industri och sportanvändning. Till affärsklustret hör siter i Västerås, Rønne (Danmark) samt Fossbekk och Spone (Norge).

Kontoret är i Baskarp där det finns möjlighet att jobba 2 dagar i veckan på distans. 
Sammanfattningsvis innebär dina arbetsuppgifter:
Vara affärspartner till direktörerna inom Operations och Commercial
Leda arbetet med finansiell planering, budgetering och prognoser
Leverera månatliga resultatanalyser och kommentarer kring avvikelser mot budget och prognos
Följa upp och analysera tillverkningskostnader, inklusive standardkostnader, lager- och produktionsdata
Driva kostnadsoptimering i samarbete med produktion och supply chain
Delta i och bidra till månadsbokslut och intern/extern rapportering
Säkerställa efterlevnad av interna kontroller, redovisningsprinciper (IFRS/GAAP) och lokala regelverk
Stödja investeringsbeslut genom business case-analyser och ROI-beräkningar
Vara expert och coach inom tillverkningscontrolling och standardkostnadsprocesser
Bidra i strategiska projekt såsom automatisering, ERP-uppgraderingar och verksamhetsexpansion
Vi söker dig som Har en examen från högskola/universitet inom ekonomi, finans eller motsvarande
Har minst fem års erfarenhet som Controller, starkt meriterande med erfarenhet från tillverkningsbranschen/FP&A
Har tidigare arbetat i SAP (eller andra liknande system)
Har god förståelse för momsregler och redovisningsprinciper
Är van att arbeta med analys av stora datamängder och har starkt affärssinne
Har mycket goda kunskaper i Excel och är van vid att presentera finansiell information på ett tydligt sätt
Har erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö
Talar och skriver engelska och svenska obehindrat

För att lyckas i rollen tror vi att du är självgående, resultatinriktad och har lätt för att samarbeta med kollegor på olika nivåer och inom olika funktioner. Du har förmågan att omsätta komplex data till konkreta insikter och är en person som trivs med att ta egna initiativ och driva förändring. Du har ett genuint intresse för verksamhetsutveckling, digitalisering och effektivisering.
Om anställningenDetta är en rekrytering där du blir anställd hos Sibelco. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Omfattning: Heltid
Start: Omgående, enligt överenskommelser
Placering: Baskarp
Lön: Fast månadslön 
Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Erfaren fältsäljare till Rybrinks!

Ansök    Okt 8    OIO Väst AB    Utesäljare
Om tjänsten Som fältsäljare hos Rybrinks får du ett uppdrag som kombinerar försäljning, relationsbyggande och ett stort mått av eget ansvar. Till denna roll söker vi dig som har erfarenhet från liknande roll och som vill ta nästa kliv på ett familjebolag med starka varumärken som växer. Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån och planerar självständigt din säljcykel, besöker dagligvarubutiker (med särskilt fokus på ICA) och arbetar aktivt för att ... Visa mer
Om tjänsten

Som fältsäljare hos Rybrinks får du ett uppdrag som kombinerar försäljning, relationsbyggande och ett stort mått av eget ansvar. Till denna roll söker vi dig som har erfarenhet från liknande roll och som vill ta nästa kliv på ett familjebolag med starka varumärken som växer.

Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån och planerar självständigt din säljcykel, besöker dagligvarubutiker (med särskilt fokus på ICA) och arbetar aktivt för att säkerställa att Rybrinks produkter exponeras optimalt och når ut till rätt kunder. Rollen innefattar även att bearbeta fristående butiker, följa upp kampanjer, bygga exponeringar och utöka sortimentets distribution i butik.

Du arbetar mot tydliga mål för antal butiksbesök, ny distribution och säljvolymer, där resultat följs upp via CRM-systemet Genero. För att ge dig bra förutsättningar i rollen kommer du att få tillgång till en god struktur vad gäller arbetssätt, produktutbildningar, samåkning med kollegor och nära kontakt med säljkoordinator och försäljningschef. Vi värdesätter din input och du får en viktig röst i Rybrinks interna säljforum.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Besöka DVH-butiker regelbundet, med fokus på ICA, för att bygga upp och underhålla starka kundrelationer.
Presentera och sälja in produkter och kampanjer.
Via kategoriarbete utöka distributionen av Rybrinks sortiment.
Bygga exponeringar och säkerställa att säljmaterial exponeras korrekt.
Arbeta mot budget och presentera distriktsresultat säljcykelvis.
Ta en aktiv roll på konferenser och interna säljmöten för att driva teamet framåt.

Om vår partner

Rybrinks är en ledande leverantör av hygien- och skönhetsprodukter i Skandinavien. Företaget, som grundades 1983, har en lång och stolt historia av att erbjuda högkvalitativa produkter till både privata och professionella kunder. Sortimentet omfattar ett brett utbud av produkter inom kroppsvård, rengöring och personlig hygien. Företagets mest välkända varumärken är bland annat Topz, Gunry och Clean Touch och ibland de största kunderna hittar man till exempel ICA, Coop, Axfood, Rusta och Dollarstore.

På Rybrinks värdesätter man innovation och hållbarhet. Bolaget arbetar ständigt med att utveckla nya produkter och förbättra sitt befintliga för att möta marknadens behov och miljömässiga krav. Deras stora engagemang för kvalitet och kundnöjdhet har gjort Rybrinks till en betrodd partner för många ledande varumärken och återförsäljare.

Som en del av Rybrinks team blir du en av 30 medarbetare som tillsammans arbetar för en fortsatt tillväxt och framgång inom hygien- och skönhetsbranschen. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö där kreativitet, samarbete och kundorientering står i fokus. Kulturen präglas också av en familjekänsla där du enkelt blir en del av gemenskapen.

Anslut dig till Rybrinks och var med på resan mot att göra vardagen renare och mer hygienisk för människor i hela Skandinavien!

Här kan du läsa mer om en tidigare lyckad rekrytering och hur vardagen inom säljorganisationen kan se ut - Karriär på Rybrinks

Vi söker dig som
Har minst tre års erfarenhet från en roll som fältsäljare sedan tidigare.
Har minst tre års tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln - DVH
Brinner för kundkontakt och har en stark kommunikativ förmåga.
Är självgående, strukturerad och van vid att planera och följa upp ditt arbete.
Har vana av att arbeta i CRM-system (meriterande men ej krav - Genero).
Har goda kunskaper i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift.
Innehar B-körkort.


Du motiveras av att göra skillnad i butik – att driva försäljning, förbättra hyllplatser, säkra exponeringar och skapa synlighet för Rybrinks varumärken. Du är också en lagspelare som gärna delar med dig av dina erfarenheter och vill bidra till hela teamets framgång.

Om anställningen
Detta är en rekrytering med start enligt överenskommelse. Du utgår från kontor eller hemmet, har tillgång till tjänstebil och planerar själv dina butiksbesök inom ditt distrikt enligt förtroendetid. Givet resandet ingår övernattning i tjänsten. Uppskattningsvis ett par gånger i månaden. Rybrinks erbjuder en gedigen introduktion med produktutbildning, samåkning och coachning för att du ska känna dig trygg i att kunna prestera i din roll.

Rybrinks tror på långsiktighet – både i sina kundrelationer och i relationen till dig som medarbetare. Hos Rybrinks får du arbeta i ett stabilt företag med en jordnära kultur där det alltid finns någon att fråga och där din insats verkligen gör skillnad.

Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8-17 som utgångspunkt. Övernattning ingår
Start: Snarast möjligt med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Jönköping eller Växjö

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Redovisningsekonom med intresse för analys

Ansök    Okt 2    OIO Väst AB    Redovisningsekonom
Om tjänsten Till vår partner söker vi nu en redovisningsekonom. Här blir du en del av ett engagerat team inom ekonomi och rapporterar direkt till Accounting Manager för Sverige. Rollen innebär ett nära samarbete med såväl redovisningsfunktioner som andra delar av organisationen där du bidrar med hög kvalitet i bolagets redovisning, rapportering och utveckling av processer. Du arbetar både operativt och analytiskt – från projektredovisning och bokslutsarbe... Visa mer
Om tjänsten

Till vår partner söker vi nu en redovisningsekonom. Här blir du en del av ett engagerat team inom ekonomi och rapporterar direkt till Accounting Manager för Sverige. Rollen innebär ett nära samarbete med såväl redovisningsfunktioner som andra delar av organisationen där du bidrar med hög kvalitet i bolagets redovisning, rapportering och utveckling av processer. Du arbetar både operativt och analytiskt – från projektredovisning och bokslutsarbete till deltagande i budgetprocess och förbättringsinitiativ.

Sammanfattningsvis kommer dina arbetsuppgifter vara:


Ansvara för löpande redovisning, månads- och kvartalsbokslut



Delta i arbetet med årsredovisning och revision



Hantera projektredovisning kopplat till utvecklingsprojekt



Delta i budgetprocessen och bidra med analyser



Utveckla och effektivisera redovisningsprocesser och rutiner



Säkerställa korrekt rapportering och efterlevnad av regelverk



Vi söker dig som

Har en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande.



Har 2–3 års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete och/eller revision.



Tidigare har arbetat i större ekonomi- och affärssystem och är en van användare av Excel.



Är bekväm i att tala och skriva både svenska och engelska i arbetet.




För att lyckas i rollen behöver du ha ett genuint intresse för redovisning, en stark analytisk förmåga och en noggrannhet som gör att du kan se både detaljer och helhet.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av projektredovisning samt intresse för att utveckla processer och arbetssätt. Du är en strukturerad lagspelare med god kommunikativ förmåga och trivs med att samarbeta nära kollegor och andra delar av verksamheten. Har du tidigare jobbat i SAP är det meriterande.

Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag på initialt 6 månader där du blir anställd som konsult hos OIO. Förutsatt att du trivs väl och båda parter är nöjda i samarbetet finns möjlighet till förlängning av uppdraget.


Omfattning: Heltid



Placeringsort: Jönköping. Efter introduktion och upplärning erbjuds möjlighet till arbete remote 1-2 dagar i veckan.



Start: Omgående



Lön: Fast månadslön




Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Fältsäljare till Rybrinks!

Ansök    Aug 25    OIO Väst AB    Account manager/AM
Om tjänsten Som fältsäljare hos Rybrinks får du ett uppdrag som kombinerar försäljning, relationsbyggande och ett stort mått av eget ansvar. Denna roll passar dig som antingen är i början av din karriär och är ute efter ett första steg in i rollen som säljare, eller dig med erfarenhet som vill ta nästa kliv på ett familjebolag som växer. Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån och planerar självständigt din säljcykel, besöker dagligvarubutiker (me... Visa mer
Om tjänsten

Som fältsäljare hos Rybrinks får du ett uppdrag som kombinerar försäljning, relationsbyggande och ett stort mått av eget ansvar. Denna roll passar dig som antingen är i början av din karriär och är ute efter ett första steg in i rollen som säljare, eller dig med erfarenhet som vill ta nästa kliv på ett familjebolag som växer.

Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån och planerar självständigt din säljcykel, besöker dagligvarubutiker (med särskilt fokus på ICA) och arbetar aktivt för att säkerställa att Rybrinks produkter exponeras optimalt och når ut till rätt kunder. Rollen innefattar även att bearbeta fristående butiker, följa upp kampanjer, bygga exponeringar och utöka sortimentets distribution i butik.

Du arbetar mot tydliga mål för antal butiksbesök, ny distribution och säljvolymer, där resultat följs upp via CRM-systemet Genero. För att ge dig bra förutsättningar i rollen kommer du att få tillgång till en god struktur vad gäller arbetssätt, produktutbildningar, samåkning med kollegor och nära kontakt med säljkoordinator och försäljningschef. Vi värdesätter din input och du får en viktig röst i Rybrinks interna säljforum.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Besöka DVH-butiker regelbundet, med fokus på ICA, för att bygga upp och underhålla starka kundrelationer.
Presentera och sälja in produkter och kampanjer.
Via kategoriarbete utöka distributionen av Rybrinks sortiment.
Bygga exponeringar och säkerställa att säljmaterial exponeras korrekt.
Arbeta mot budget och presentera distriktsresultat säljcykelvis.
Ta en aktiv roll på konferenser och interna säljmöten för att driva teamet framåt.

Om vår partner

Rybrinks är en ledande leverantör av hygien- och skönhetsprodukter i Skandinavien. Företaget, som grundades 1983, har en lång och stolt historia av att erbjuda högkvalitativa produkter till både privata och professionella kunder. Sortimentet omfattar ett brett utbud av produkter inom kroppsvård, rengöring och personlig hygien. Företagets mest välkända varumärken är bland annat Topz, Gunry och Clean Touch och ibland de största kunderna hittar man till exempel ICA, Coop, Axfood, Rusta och Dollarstore.

På Rybrinks värdesätter man innovation och hållbarhet. Bolaget arbetar ständigt med att utveckla nya produkter och förbättra sitt befintliga för att möta marknadens behov och miljömässiga krav. Deras stora engagemang för kvalitet och kundnöjdhet har gjort Rybrinks till en betrodd partner för många ledande varumärken och återförsäljare.

Som en del av Rybrinks team blir du en av 30 medarbetare som tillsammans arbetar för en fortsatt tillväxt och framgång inom hygien- och skönhetsbranschen. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö där kreativitet, samarbete och kundorientering står i fokus. Kulturen präglas också av en familjekänsla där du enkelt blir en del av gemenskapen.

Anslut dig till Rybrinks och var med på resan mot att göra vardagen renare och mer hygienisk för människor i hela Skandinavien!

Här kan du läsa mer om en tidigare lyckad rekrytering och hur vardagen inom säljorganisationen kan se ut - Karriär på Rybrinks

Vi söker dig som
Antingen har flerårig erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln sedan tidigare.
Eller är i början av din karriär och vill kliva in i säljrollen på ett etablerat bolag.
Brinner för kundkontakt och har en stark kommunikativ förmåga.
Är självgående, strukturerad och van vid att planera och följa upp ditt arbete.
Har vana av att arbeta i CRM-system (meriterande men ej krav - Genero).
Har goda kunskaper i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift.
Innehar B-körkort.


Du motiveras av att göra skillnad i butik – att driva försäljning, förbättra hyllplatser, säkra exponeringar och skapa synlighet för Rybrinks varumärken. Du är också en lagspelare som gärna delar med dig av dina erfarenheter och vill bidra till hela teamets framgång.

Om anställningen
Detta är en rekrytering med start enligt överenskommelse. Du utgår från kontor eller hemmet, har tillgång till tjänstebil och planerar själv dina butiksbesök inom ditt distrikt enligt förtroendetid. Givet resandet ingår övernattning i tjänsten. Uppskattningsvis ett par gånger i månaden. Vi erbjuder en gedigen introduktion med produktutbildning, samåkning och coachning för att du ska känna dig trygg i din nya roll.

Rybrinks tror på långsiktighet – både i sina kundrelationer och i relationen till dig som medarbetare. Hos Rybrinks får du arbeta i ett stabilt företag med en jordnära kultur där det alltid finns någon att fråga och där din insats verkligen gör skillnad.

Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8-17 som utgångspunkt. Övernattning ingår
Start: Snarast möjligt med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Jönköping eller Växjö

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Upphandlare till myndighet med möjlighet till distansarbete

Ansök    Jun 9    OIO Väst AB    Upphandlare
Om tjänsten I samarbete med vår partner i Jönköping söker vi nu en upphandlare inom statlig myndighet. Vi söker dig som har erfarenhet av upphandling och trivs i en bred operativ roll. För dig som behöver finns det möjlighet att jobba remote i rollen. Du kommer att jobba i nära samarbete med en kollega för att bolla idéer och avlasta när det gäller upphandlingar. Vidare kommer du ha många kontaktytor internt med chefer och medarbetare vilket ställer ... Visa mer
Om tjänsten

I samarbete med vår partner i Jönköping söker vi nu en upphandlare inom statlig myndighet. Vi söker dig som har erfarenhet av upphandling och trivs i en bred operativ roll. För dig som behöver finns det möjlighet att jobba remote i rollen.



Du kommer att jobba i nära samarbete med en kollega för att bolla idéer och avlasta när det gäller upphandlingar. Vidare kommer du ha många kontaktytor internt med chefer och medarbetare vilket ställer höga krav på din samarbetsförmåga. Tjänsten passar dig som är självgående och har god förståelse för processer och lagar kring upphandling. Det är en fördel om du har lätt att snabbt sätta dig in i nya områden där vi ser att du är en person som kan kliva in i rollen direkt och ta tag i det som behöver göras. 



Som upphandlare är du ett bollplank och stödjer den verksamhet som ansvarar för upphandlingen. Du är delaktig i samtliga steg i inköpsprocessen och ansvarar för administrationen i vårt upphandlingssystem, TendSign.



Arbetsuppgifterna innebär bland annat:  



Genomföra behovs- och marknadsanalys
Upprätthålla befintliga kontakter med leverantörer samt uppsökandet av nya leverantörer
Hantera offerter/anbud, avtal och urval av leverantörer
Stödja i direktupphandlingar och större upphandlingar, inköp och avrop
Stötta verksamheten i avtalsuppföljning, avtalslagen samt övriga frågor

Vi söker dig som
Har minst en 3-årig högskoleutbildning inom juridik, ekonomi eller likvärdig utbildning. Alternativt en relevant YH-utbildning som upphandlare/inköpare.
Har minst tre års erfarenhet av liknande arbete
Har goda kunskaper i LOU/LUF
 Har erfarenhet från upphandlingsverktyg, gärna Mercell TendSign
Har goda kunskaper i Officepaketet, och i övrigt god digital kompetens
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är starkt meriterande om du har:

Erfarenhet av upphandling av tekniska konsulter och entreprenader 


Vi söker dig som är självgående, strukturerad och trygg i din yrkesroll. Du trivs med att arbeta nära verksamheten, är relationsskapande och lösningsorienterad. Du behöver kunna prioritera mellan motstridiga intressen och fatta genomtänkta beslut med gott omdöme. Du är lyhörd, tillmötesgående och gillar att bidra till ett bra samarbetsklimat.



Om rekryteringsprocessen och anställningen


Uppdraget är initialt ett konsultuppdrag på 4 månader med möjlighet till förlängning. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.



Omfattning: Heltid, möjlighet till flex
Start: September
Placering: Centrala Jönköping med möjlighet till arbete på remote
Lön: Månadslön



Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Fältsäljare till Rybrinks!

Ansök    Jun 30    OIO Väst AB    Account manager
Om tjänsten Som fältsäljare hos Rybrinks får du ett uppdrag som kombinerar försäljning, relationsbyggande och ett stort mått av eget ansvar. Denna roll passar dig som antingen är i början av din karriär och är ute efter ett första steg in i rollen som säljare, eller dig med erfarenhet som vill ta nästa kliv på ett familjebolag som växer. Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån och planerar självständigt din säljcykel, besöker dagligvarubutiker (me... Visa mer
Om tjänsten

Som fältsäljare hos Rybrinks får du ett uppdrag som kombinerar försäljning, relationsbyggande och ett stort mått av eget ansvar. Denna roll passar dig som antingen är i början av din karriär och är ute efter ett första steg in i rollen som säljare, eller dig med erfarenhet som vill ta nästa kliv på ett familjebolag som växer.

Du utgår antingen från kontoret eller hemifrån och planerar självständigt din säljcykel, besöker dagligvarubutiker (med särskilt fokus på ICA) och arbetar aktivt för att säkerställa att Rybrinks produkter exponeras optimalt och når ut till rätt kunder. Rollen innefattar även att bearbeta fristående butiker, följa upp kampanjer, bygga exponeringar och utöka sortimentets distribution i butik.

Du arbetar mot tydliga mål för antal butiksbesök, ny distribution och säljvolymer, där resultat följs upp via CRM-systemet Genero. För att ge dig bra förutsättningar i rollen kommer du att få tillgång till en god struktur vad gäller arbetssätt, produktutbildningar, samåkning med kollegor och nära kontakt med säljkoordinator och försäljningschef. Vi värdesätter din input och du får en viktig röst i Rybrinks interna säljforum.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Besöka DVH-butiker regelbundet, med fokus på ICA, för att bygga upp och underhålla starka kundrelationer.
Presentera och sälja in produkter och kampanjer.
Via kategoriarbete utöka distributionen av Rybrinks sortiment.
Bygga exponeringar och säkerställa att säljmaterial exponeras korrekt.
Arbeta mot budget och presentera distriktsresultat säljcykelvis.
Ta en aktiv roll på konferenser och interna säljmöten för att driva teamet framåt.

Om vår partner

Rybrinks är en ledande leverantör av hygien- och skönhetsprodukter i Skandinavien. Företaget, som grundades 1983, har en lång och stolt historia av att erbjuda högkvalitativa produkter till både privata och professionella kunder. Sortimentet omfattar ett brett utbud av produkter inom kroppsvård, rengöring och personlig hygien. Företagets mest välkända varumärken är bland annat Topz, Gunry och Clean Touch och ibland de största kunderna hittar man till exempel ICA, Coop, Axfood, Rusta och Dollarstore.

På Rybrinks värdesätter man innovation och hållbarhet. Bolaget arbetar ständigt med att utveckla nya produkter och förbättra sitt befintliga för att möta marknadens behov och miljömässiga krav. Deras stora engagemang för kvalitet och kundnöjdhet har gjort Rybrinks till en betrodd partner för många ledande varumärken och återförsäljare.

Som en del av Rybrinks team blir du en av 30 medarbetare som tillsammans arbetar för en fortsatt tillväxt och framgång inom hygien- och skönhetsbranschen. Du erbjuds en dynamisk arbetsmiljö där kreativitet, samarbete och kundorientering står i fokus. Kulturen präglas också av en familjekänsla där du enkelt blir en del av gemenskapen.

Anslut dig till Rybrinks och var med på resan mot att göra vardagen renare och mer hygienisk för människor i hela Skandinavien!

Här kan du läsa mer om en tidigare lyckad rekrytering och hur vardagen inom säljorganisationen kan se ut - Karriär på Rybrinks

Vi söker dig som
Antingen har flerårig erfarenhet av försäljning inom dagligvaruhandeln sedan tidigare.
Eller är i början av din karriär och vill kliva in i säljrollen på ett etablerat bolag.
Brinner för kundkontakt och har en stark kommunikativ förmåga.
Är självgående, strukturerad och van vid att planera och följa upp ditt arbete.
Har vana av att arbeta i CRM-system (meriterande men ej krav - Genero).
Har goda kunskaper i Officepaketet och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift.
Innehar B-körkort.


Du motiveras av att göra skillnad i butik – att driva försäljning, förbättra hyllplatser, säkra exponeringar och skapa synlighet för Rybrinks varumärken. Du är också en lagspelare som gärna delar med dig av dina erfarenheter och vill bidra till hela teamets framgång.

Om anställningen
Detta är en rekrytering med start enligt överenskommelse. Du utgår från kontor eller hemmet, har tillgång till tjänstebil och planerar själv dina butiksbesök inom ditt distrikt enligt förtroendetid. Givet resandet ingår övernattning i tjänsten. Uppskattningsvis ett par gånger i månaden. Vi erbjuder en gedigen introduktion med produktutbildning, samåkning och coachning för att du ska känna dig trygg i din nya roll.

Rybrinks tror på långsiktighet – både i sina kundrelationer och i relationen till dig som medarbetare. Hos Rybrinks får du arbeta i ett stabilt företag med en jordnära kultur där det alltid finns någon att fråga och där din insats verkligen gör skillnad.

Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8-17 som utgångspunkt. Övernattning ingår
Start: Snarast möjligt med hänsyn till uppsägningstid
Placering: Jönköping eller Växjö

Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Upphandlare till myndighet med möjlighet till distansarbete

Ansök    Maj 15    OIO Väst AB    Upphandlare
Om tjänsten I samarbete med vår partner i Jönköping söker vi nu en upphandlare inom statlig myndighet. Vi söker dig som har erfarenhet av upphandling och trivs i en bred operativ roll. För dig som behöver finns det möjlighet att jobba remote i rollen. Du kommer att jobba i nära samarbete med en kollega för att bolla idéer och avlasta när det gäller upphandlingar. Vidare kommer du ha många kontaktytor internt med chefer och medarbetare vilket ställer ... Visa mer
Om tjänsten

I samarbete med vår partner i Jönköping söker vi nu en upphandlare inom statlig myndighet. Vi söker dig som har erfarenhet av upphandling och trivs i en bred operativ roll. För dig som behöver finns det möjlighet att jobba remote i rollen.



Du kommer att jobba i nära samarbete med en kollega för att bolla idéer och avlasta när det gäller upphandlingar. Vidare kommer du ha många kontaktytor internt med chefer och medarbetare vilket ställer höga krav på din samarbetsförmåga. Tjänsten passar dig som är självgående och har god förståelse för processer och lagar kring upphandling. Det är en fördel om du har lätt att snabbt sätta dig in i nya områden där vi ser att du är en person som kan kliva in i rollen direkt och ta tag i det som behöver göras. 



Som upphandlare är du ett bollplank och stödjer den verksamhet som ansvarar för upphandlingen. Du är delaktig i samtliga steg i inköpsprocessen och ansvarar för administrationen i vårt upphandlingssystem, TendSign.



Arbetsuppgifterna innebär bland annat:  



Genomföra behovs- och marknadsanalys
Upprätthålla befintliga kontakter med leverantörer samt uppsökandet av nya leverantörer
Hantera offerter/anbud, avtal och urval av leverantörer
Stödja i direktupphandlingar och större upphandlingar, inköp och avrop
Stötta verksamheten i avtalsuppföljning, avtalslagen samt övriga frågor

Vi söker dig som
Har minst en 3-årig högskoleutbildning inom juridik, ekonomi eller likvärdig utbildning. Alternativt en relevant YH-utbildning som upphandlare/inköpare.
Har minst tre års erfarenhet av liknande arbete
Har goda kunskaper i LOU/LUF
 Har erfarenhet från upphandlingsverktyg, gärna Mercell TendSign
Har goda kunskaper i Officepaketet, och i övrigt god digital kompetens
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är starkt meriterande om du har:

Erfarenhet av upphandling av tekniska konsulter och entreprenader 


Vi söker dig som är självgående, strukturerad och trygg i din yrkesroll. Du trivs med att arbeta nära verksamheten, är relationsskapande och lösningsorienterad. Du behöver kunna prioritera mellan motstridiga intressen och fatta genomtänkta beslut med gott omdöme. Du är lyhörd, tillmötesgående och gillar att bidra till ett bra samarbetsklimat.



Om rekryteringsprocessen och anställningen


Uppdraget är initialt ett konsultuppdrag på 4 månader med möjlighet till förlängning. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.



Omfattning: Heltid, möjlighet till flex
Start: September
Placering: Centrala Jönköping med möjlighet till arbete på remote
Lön: Månadslön



Om OIO

Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

HR-administratör

Ansök    Jan 29    OIO Väst AB    HR-assistent
Till vår partner i Jönköping söker vi nu en engagerad HR-administratör för en spännande och varierande roll. Vi söker dig med minst två års erfarenhet av arbete inom HR-området och som trivs i en föränderlig miljö! Om tjänsten I rollen som HR-administratör kommer du att arbeta brett inom HR-frågor och kontorsadministration. Bolaget ska implementera ett nytt HR-system och behöver nu förstärka HR-avdelningen med ytterligare en stjärna! I din roll kommer du... Visa mer
Till vår partner i Jönköping söker vi nu en engagerad HR-administratör för en spännande och varierande roll. Vi söker dig med minst två års erfarenhet av arbete inom HR-området och som trivs i en föränderlig miljö!

Om tjänsten
I rollen som HR-administratör kommer du att arbeta brett inom HR-frågor och kontorsadministration. Bolaget ska implementera ett nytt HR-system och behöver nu förstärka HR-avdelningen med ytterligare en stjärna!

I din roll kommer du bland annat sitta med rekryteringsprocesser, on- och offboarding av medarbetar samt HR-administration. Tjänsten innebär ett nära samarbete med flera delar av organisationen och du blir en viktig del av att stärka bolagets redan goda kultur.

Sammanfattningsvis kommer du arbeta med:

Onboarding och offboarding av medarbetare
Rekrytering
Säkerhetsadministration i samband med anställning såsom bakgrundskontroller och säkerhetsprövningintervjuer
Administrativ support till verksamheten

Vi söker dig som
Har en utbildning inom HR på högskole- eller universitetsnivå
Har minst 2 års erfarenhet av HR-arbete
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
Är positiv, social och trivs med att arbeta i ett nära samarbete med andra
Är strukturerad och initiativrik samt har en förmåga att självständigt driva uppgifter framåt


För att lyckas i rollen är du en skicklig kommunikatör och har en god samarbetsförmåga eftersom rollen innebär att hantera flertalet kontaktytor både externt och internt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är ödmjuk, ansvarstagande och har en positiv inställning. Du trivs med att vara och verka i en HR-miljö som är under förändring och utveckling samt bidrar aktivt med idéer om hur processer och flöden kan utvecklas.

Om anställningen
Tjänsten är en heltidstjänst med placering på bolagets kontor i Jönköping. Detta är initialt ett konsultuppdrag med anställning hos OIO fram till årsskiftet med en ambition om att på sikt gå över till en anställning hos vår kund.

Omfattning: Heltid, kontorstider
Start: Omgående, senast 1 mars
Placering: Centrala Jönköping
Kontaktperson: Caroline Finlöf
Lön: Fast månadslön


Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Sommarjobba som ekonomiassistent i Jönköping

Ansök    Apr 25    OIO Väst AB    Ekonomiassistent
I samarbete med vår partner i Jönköping söker vi nu en ekonomiassistent för sommarjobb. Här ges du möjlighet att bygga relevant och värdefull arbetslivserfarenhet vid sidan om dina studier. Vi ser att du har möjlighet att börja arbeta på deltid under maj för att därefter arbeta heltid under juni, juli och halva augusti. Det är även en förväntan att du har möjlighet att fortsätta på deltid vid behov under terminerna (höst/vinter/vår). Hos vår partner blir ... Visa mer
I samarbete med vår partner i Jönköping söker vi nu en ekonomiassistent för sommarjobb. Här ges du möjlighet att bygga relevant och värdefull arbetslivserfarenhet vid sidan om dina studier. Vi ser att du har möjlighet att börja arbeta på deltid under maj för att därefter arbeta heltid under juni, juli och halva augusti. Det är även en förväntan att du har möjlighet att fortsätta på deltid vid behov under terminerna (höst/vinter/vår).

Hos vår partner blir du del av en större organisation som består av flertalet kostnadsställen/enheter i landet. Teamet, som hanterar hela organisationens leverantörsreskontra, består av totalt 10 personer.

Om rollen
Som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med mottagning, hantering och kontering av leverantörsfakturor. Det är ditt ansvar att följa upp så rätt faktura hamnar hos rätt kostnadsställe och referens, samt att fakturan vidimeras/attesteras i inom deadline för att säkerställa betalning i tid. Fakturaflödena är stora men till största del digitala vilket ger förutsättningar för en smidig hantering.

Du kommer att arbeta i Unit4/Agresso.

Vi söker dig som
Studerar ekonomi på högskola/universitet och tar examen tidigast sommaren 2026
Har någon form av administrativ erfarenhet sedan tidigare
Har goda kunskaper i Office-paketet, främst i Excel
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift


Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter/ansvar, exempelvis inom fakturahantering.

Som person förväntas du framförallt vara mycket noggrann och ansvarstagande. Du arbetar lugnt, metodiskt och kommunicerar med stor tydlighet i syfte att säkerställa att processen går korrekt till. Likaså är du vaksam på avvikelser, felaktigheter och tar stort ansvar i att göra din omgivning varse om sådana problem/felaktigheter. Vidare ser vi att du är en positiv, social och utåtriktad person som uppskattar att lära känna dina kollegor samt bidra till god stämning på arbetsplatsen.

Om anställningen
Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO.

Omfattning: Upplärning under maj (3-5 dagar), därefter blir du schemalagd på heltid from juni tom mitten av augusti.
Start: Maj
Placering: Centrala Jönköping
Lön: Timlön + semesterersättning




Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre

Nyexaminerad Inköpare

Ansök    Jun 14    OIO Väst AB    Inköpare
Som junior inköpare kommer du få verktygen och erfarenheten att utvecklas inom inköp. Du kommer primärt supportera Catergory Managers genom att överse artiklar som tillhör den löpande produktionen. Denna tjänsten är perfekt för dig som precis tagit examen och som vill få första jobbet som inköpare. Detta är en koordinerande roll där du kommer ha kontakt med interna stakeholders samt externa leverantörer. Har du tidigare erfarenhet från producerande verksam... Visa mer
Som junior inköpare kommer du få verktygen och erfarenheten att utvecklas inom inköp. Du kommer primärt supportera Catergory Managers genom att överse artiklar som tillhör den löpande produktionen. Denna tjänsten är perfekt för dig som precis tagit examen och som vill få första jobbet som inköpare. Detta är en koordinerande roll där du kommer ha kontakt med interna stakeholders samt externa leverantörer. Har du tidigare erfarenhet från producerande verksamheter ses det som mycket meriterande.

Sammanfattningsvis kommer du att: 

Överse artiklar i den löpande produktionen
Hantera ändringar av produkter samt administrera prisförändringar
Kontakt med externa leverantörer samt interna stakeholders

VI SÖKER DIG SOM:
Har eftergymnasial utbildning inom inköp och/eller motsvarande erfarenhet inom logistik och inköp.
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.


För att lyckas och trivas i rollen som inköpare hos vår kund behöver du vara en person som uppskattar samt hanterar samarbeten med kollegor på ett bra sätt. Då inköpsteamet arbetar tätt ihop och hjälper varandra dagligen är det även viktigt att du är prestigelös och beredd att hugga i där det behövs.

OM KUNDFÖRETAGET:
Det är ett internationellt bolag med anrik historia inom produktutveckling sedan 1689. Idag är de världsledande inom utomhusprodukter för grönytor inom både privat & offentlig sektor. 

OM ANSTÄLLNINGEN: 
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer till en början att vara anställd av OIO.

ÖVRIG INFO: 
Omfattning: Heltid 
Start: Omgående 
Placering: Huskvarna/Jönköping
Kontaktperson: Gustav Granqvist 
Lön: fast månadslön 


 Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. 

OM OIO: 
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are. Visa mindre